Veurem en aquesta entrada, exemples de murals que d'una manera visual, engloben tota la temàtica que hem vist fins ara en relació a l'aigua, les seues caraterístiques i estats, el cicle, les formes d'estalvi, la seua gestió, etc.
Són treballs d'estudiants que serveixen d'exemple, resumeixen gràficament els coneixements que han adquirit i els representen amb murals. En definitiva, utilitzen la llengua com a eina per construir coneixement i poder comunicar-la a la resta del grup utilitzant el mural.
https://www.pinterest.es/pin/298574650283411697/ |
https://www.pinterest.com/pin/426223552214093460/ |
https://www.pinterest.es/pin/80853755794029946/?lp=true |
https://www.pinterest.es/antoniapalmer/el-cicle-de-laigua-projecte/ |
http://comovercrecerlahierba.blogspot.com.es/2015/11/el-cicle-de-laigua.html |
https://www.pinterest.es/pin/529806343655608915/?lp=true |
https://www.pinterest.es/pin/79376012163218338/ |
http://blocs.xtec.cat/2012ceipelmargallo/2013/12/02/dia-de-la-ciencia-laigua/ |
Quins avantatges trobem a l'hora de fer aquests murals?
Els alumnes, quan fan un mural, es motiven i són actius en el seu procés d'aprenentatge. Són molts els avantatges:
-Es fomenta el treball interdisciplinari i cooperatiu. Els alumnes treballen conjuntament amb els seus mestres.
-S'inculquen valors com: el respecte, la tolerància i la solidaritat al treballar en equip, l'autoestima i confiança.
-Es desenvolupen habilitats socials com saber esperar,saber escoltar, saber relacionar-se, etc.
-S'afavoreix l'aprenentatge: l'alumne aprén a pensar, a buscar informació, a investigar, a utilitzar les noves tecnologies, etc.
-Els alumnes connecten amb la realitat i exerciten el mètode científic (fan hipòtesis, les contrasten i n'extreuen conclusions).
En conclusió, es tracta de potenciar les capacitats de l'alumnat i desenvolupar habilitats per ser competent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.